Happy B-day!!

Grattis på 23-års dagen Michaela!! Det firar vi med att vara bakis!!

Vi går tillbaka ett dygn...

Igår så blev det en slappardag för att ladda upp för kvällens roligheter!! Hämtade upp Angelica och Amanda på metron på eftermiddagen och var verkligen sjukt kul att träffa Angelica igen!! Hon är den första jag träffat hemifrån efter 7 månader. Var lite märkligt men så sjukt roligt!!
Väl hemma så blev det väldigt tajt med tid då 3 tjejer skulle hinna duscha och göra sig redo på en timme, not good, not good...Men vi hann!!

När vi väl kommer in till DC så börjar hela kvällen med att Michaela blir rasande. Var så sjukt förbannad!! Restaurangen vi var på som jag hade bokat bord på säger när vi kommer dit att bordet är avbokat. De påstår att någon har ringt dem tidigare under dagen och avbokat bordet i mitt namn, bullshit!! (märker kanske att jag fortfarande är arg över det) Jag har inte ringt och avbokat och vem skulle ringa och göra det i mitt namn?! De ville iaf inte ge oss ett bord men som tur var så reste sig ett sällskap precis så det blev ett bord ledigt, även om det blev trångt för alla och få plats.. De måste ha bluffat för att de hade gjort bort sig, kan inte förstår det annars..
Vi hade ändå en mycket trevlig middag och var otroligt glad över att så många kom!! Fick även kort och presenter vilket jag sbsolut inte hade väntat mig så det gjorde mig chockad men ändå otroligt tacksam för.. Tack tjejer!!

Drog sedan vidare med några av tjejerna till Midtown, sjukt bra ställe måste jag säga!! Vi delade bord med en promoter så vi kunde beställa in vår egen vodkaflaska och festen var nu igång på riktigt!! Hade riktigt kul och dansade och skrattade typ hela tiden tills..... tills michaela lyckas få i sig lite väl mycket att dricka och behöver spy.. haha inte ofta det händer.. har väl hänt typ 2 gånger tidigare att jag spyr på fyllan!! Men som tur var det ändå dags för hemgång så blev en dyr och dimmig taxiresa hem!! Stort tack till Angelica och Amanda som stod ut med mig!
Har tyvärr inga bilder men ska försöka samla ihop några från de tjejerna som tog foton under kvällen.

Så vad har jag gjort idag på min födelsedag?! Typ ingenting! Har legat bakis och trött på soffan hela dagen, haha rätt så skönt faktiskt. Har hunnit med ett gäng grattissamtal samt har nu på kvällen varit till Cheesecake Factory med D och J för middag. Var riktigt trevligt och eftersom vi alla 3 älskar cheesecake så blev det att beställa in 2 stora bitar. En lite bit åkte dock med hem så har något gott att se fram emot imorgon!

Har nyss avslutat ett samtal med syster så är sååå redo att krypa ner i sängen nu!! Har väntat hela dagen på att det ska bli kväll så att jag får sova och vakna upp på måndagmorgon..


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0