Grattis Mamma!!

Ett stort grattis till världens bästa mamma som fyller år idag!!! Hoppas på att du fick en trevlig dag med goda semlor! Önskar att jag också kunde få äta en med...men men! Love you!!


Är fortfarande väldigt trött och börjar ändra åsikt om att det kanske är allergierna som har börjat lite grann iaf.. men ska avvakta och  se vad som händer!!

Har även haft ett samtal med kära Malin på skype idag!! Va otroligt roligt att få prata med henne, är ju som sagt över 7 månader sedan.. Nu när hon har listat ut hur skpe funkar så måste vi göra det betydligt oftare!!

Mailade restaurangen vi va till i lördags efter deras dåliga service och påståendet att någon skulle ha ringt och avbokat bordet.. Fick iaf svar och de bad om ursäkt så det är alltid trevligt att få höra. För deras skulle hoppas jag att de gör något åt sin otrevliga personal men tvivlar på det. Har iaf fått säga hur illa behandlad jag kände mig. D tyckte att jag borde ringa dem men kände inte för att argumentera över telefon så ett mail passade mig bra.

Fick en bild av D från min födelsedagsmiddag i söndags!! Han tyckte att det var passande att jag skulle ta den första biten av båda cheesecake bitarna så jag glufsade gärna i mig, bakis som jag var!

Den till vänster är så sjukt god!! Den andra också men inte i närheten så god som den med choklad!

Exakt fyra veckor kvar idag tills vi åker till Miami och Bahamas. Börjar verkligen närma sig nu, så sjukt spännande!!

Nej nu ska jag och J kolla klart på Tarzan innan det är dags för mig att laga oss lite middag!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elin

Whohooo! Miami!!!! :)

2012-02-16 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0