Grattis Lillebror!!

Idag blir min kära lillebror 18 år.. Fatta 18 år!!! Den lilla skiten kan ju inte ha blivit så stor?! Han har iofs varit längre än mig ett antal år så borde kanske inte vara i chock men ändå!! Ett stort GRATTIS till dig iaf!! Hoppas att du blev nöjd med dina converse!!! Var roligt att jag kunde vara med och sjunga för honom även om det var via skype!

Så.... idag for jag efter ett träningspass iväg till Jennifer för att äta lunch med henne samt 2 andra franska aupairer och en aupair från tyskland. Det bjöds på crepes i french style och det var faktiskt väldigt gott!! Skulle nog aldrig fått för mig att äta lax till crepes men det var förvånansvärt gott. Sen blev det självklart även nutella och jordgubbar till och det är aldrig fel!!

Resten av dagen har jag jobbat men har haft en väldigt trött kille som har lyckats blöda näsblod ett par gånger. Nu så sover han gott i sin säng!

Själv har jag äntligen pratat med Kristin på skype och det glädjer mig att hon har det bra och att hon trivs i nya hyttan...kristin, är dock chockad att du är så sjukt jetlagged :P Iaf nu planeras det för fullt tills jag kommer upp till NY och hon sedan kommer ner hit till DC!!

Pratade även en del med kära Dessi på facebook idag och saknar henne otroligt mycket!! Saknar hennes sätt att tänka och att bara få prata om allt möjligt med henne!!

Vädret har varit toppen idag också så har verkligen inget att klaga över för tilfället!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0