Frustration!!

Gaaah blir galen!! Detta är varför jag aldrig gör något stort av min födelsedag!! Hatar att planera något när man måste försöka få kontakt med massa olika människor och försöka göra alla nöjda.. Istället för att se fram emot lördagskvällen är jag nu istället mest irriterad och frustrerad över att inte veta vad som händer och vad vi ska göra!!

Hoppas på att få lite klarhet imorgon....

Förutom detta irritationsobjekt så har jag under dagen varit en sväng till Lakeforest mall med Jennifer. Blev lite kollande i butiker och starbucks, trevligt! Har även påbörjat min lediga helg med bio tillsammans med Rikke. Vi såg "Man on a Ledge" och den var faktiskt riktigt bra, mer humor i den än vad jag hade förväntat mig så det var positivt!

Nej ska nog ta och krypa i sängs och hoppas att jag känner mig mer positiv imorgon! Ser bland annat väldigt mycket fram emot att träffa Angelica som kommer hit på besök från NY. Vi har känt varandra sedan vi var små då vi gick i skolan tillsammans men kommer nog kännas lite märkligt att träffa henne här! Ska iaf bli riktigt kul!!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0