Födelsedagspresent!

Köpte en förtidig födelsedagspresent till mig själv idag!!! Woop woop!! Så jävla underbara!! Satt som en smäck på foten, va en sån där känsla att när man tog på sig dem så visste man att de måste man bara ha!!
Blev ett par glittriga silverfärgade pumps!!


Att jag dessutom bara betalade 10$ (ca 70 kr) för dem gör det hela ännu bättre.. Hade en hel del rabatt på DSW så istället för att slänga ut över 40$ så betalade jag nu alltså bara 10$, det är vad jag kallar en deal!! Dessa ska definitivt invigas på lördag!!

Känns sjukt kul att vi kommer bli mellan 10-15 personer som går ut på lördag. Har typ bara lördag lördag lördag i mitt huvud just nu!!

Är minst lika trött idag som jag var igår så ska nog krypa ner i sängen och läsa lite innan det blir natti natti!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0