Det kommer mera!

Börjar bli lite bortskämd tror jag!! Haha fick paket på posten idag igen!! Denna gång var det från min kära moster och hennes familj. Fick bland annat kaviar så var genast tvungen att äta en knäckemacka med kaviar!! Fick även vaniljsocker så nu kan jag och J börja baka igen!! marabouchoklad blev det också så nu har jag en hel del svenskt godis liggandes i lådan som jag kan gotta mig i!!

Har haft sjukt träningsvärk i vaderna!! De har verkligen varit stenhårda, hatar det för man kan typ inte röra sig.. Hoppas på att det går över snart!

Skypade med bästa Carro idag vilket alltid är minst lika mysigt!! Vi kom fram till att jag inte varit i hennes lägenhet på över ett år och höll på att få en chock, kändes så konstigt!! Måste bli ett besök dit snarast i höst när hon åker ner dit igen.

Gud vilken nostalgi!! Hösten08 då vi är nyinflyttade i vår lägenhet! Sjukt att det är 3,5 år sedan!!

D var hemma lite tidigare idag så jag for iväg en sväng till Starbucks för lite kaffe och läsande (otroligt skönt) och har nu precis avslutat en tacomiddag! J har en "stuffy nose" så får se om han blir hemma från skolan imorgon, så blir kanske jobb lite tidigare då.. men inte är jag bitter för fick precis reda på att han åker till sin mamma på söndag då det är president's day på måndag (ingen skola för honom alltså) så kommer att vara ledig från lördag till måndag kväll så det ska bli riktigt härligt!! Undra vad jag ska hitta på....

Nehe!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0