Car wash

Fy i helvete vad jag har varit trött idag!! Sovit sjukt dåligt, vaknat så gott som varje timme så vill typ bara gå och lägga mig nu!! 

Gjorde efter ett träningspass ett försök att tvätta min bil då den har blivit sjukt skitig efter de sista dagarnas väder.. Var lite komiskt att kolla runt på parkeringen för allas bilar var verkligen sjukt smutsiga! Blev väl inget utmärkt resultat men bilen ser iaf lite bättre ut!!

Fick en jättehärlig överraskning idag! Kom ett paket på posten och var först säker på att det va från familjen men när jag öppnar kortet och läser "Grattis Ellen" så inser jag att det är från underbara Karolina och Emma!! Fy fan vad jag saknar de tjejerna!! Så härligt att få svenskt godis, tidning och bok. Så välkommet!!! TACK!!

Köpa bussbiljetter DC-NY roundtrip - check!!

Nej får nog bli att sova snart!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0