Bra start!!

Denna helg började bra då jag vaknade upp till en blå himmel och sol. Detta firades genom att starta dagen med en promenad, härligt!! När jag sedan kom hem igen så hade D gjort blåbärspannkakor så var bara att sätta sig vid frukostbordet och hugga in, sjukt gott!! Haha en morgon i min smak helt enkelt!!

Har nu under dagen vandrat runt i Rio med Jennifer och Justin (båda fransyskor), det bjöds på lite lunch, starbucks och tittande i butiker. Mycket trevligt sätt att spendera dagen! Har passat på att vara ute i det härliga vädret idag då de imorgon varnar för snöoväder (igen?!).

Nej nu blir det några timmar hemma innan det blir att fara iväg för lite bowling med Bodil och några andra tjejer. Ska bli trevligt, framförallt att träffa Bodil igen då jag inte har sett henne på närmare två veckor!

Lite kul att komma hem och läsa överallt på fb om vilken katastrof det är att Björn Ranelid har tagit sig vidare i melodifestival.. Haha ibland behöver man verkligen inte titta på tv för man får ändå uppdateringar på fb! Kanske borde kolla på reprisen för att själv få se varför alla är så upprörda!



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0