Big Brother!

Yes!! Inget snöoväder än så håller tummarna för att det håller sig borta!!

Så vad har hänt sen sist?!

Jo igår var ju tanken att jag skulle spela lite bowling med Bodil och några till men när vi väl kom till bowlinghallen så var det 1,5 h väntetid. Vi hade gjort tabben att inte reservera en lane!! Så istället for vi till Rio för bio vilket var trevligt det med!

Idag for jag iväg till Tysons Corner för att träffa Bodil, Maria och Emelie. Skulle planera och betala det sista för Miami/Bahamas resan!! "Råkade" köpa ett halsband och armband också men va lite rea så man får shoppa om det bara kostar 9 dollar tillsammans!!
Efteråt hängde jag med hem till Bodil för lite söndagsmys och film, skönt!!

Nu sitter jag här hemma efter lite middag och upptäcker ju att Big Brother har börjat där hemma. Tur som jag har också så går det att kolla över nätet härifrån så är sjukt glad just nu!! Vet jag att jag har underhållning under våren!! Burkar inte följa programmet annars men tänkte nog göra det detta år. Lite komiskt att det är med en kille från min hemstad.. eller ja min hemby!

Nej ska nog ringa syster och se om hon har tid att prata!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0