Avundsjuk?! Jag?!

Min kära lillasyster ringde mig för en stund sen för att göra mig lite avundsjuk. Hon är nämligen i Tahoe med sin hostfamily och åker skidor. Så sjukt underbart att få åka skidor så självklart är jag avundsjuk!! När hon dessutom lägger upp en bild där hon står mitt i skidbacken med strålande sol så känns det ju inte bättre. Men är ändå glad för hennes skull!!

Som tur är så väntar en massa roligheter för mig i helgen också så avundsjuken går lätt över, typ som imorgon då man själv kommer sitta inne i Madison Square Garden och titta på en NHL-match! Kan inte riktigt vara avundsjuk på andra då..

Idag fyller min kära kusin Cecilia 30 år så ett stort GRATTIS på din dag!! Hoppas att firandet av din dag blir toppen!! Är mindre än 6 månader kvar tills deras bröllop nu och jag längtar oerhört mycket tills dess, ska bli grymt skoj!!

Idag har det blivit lite tränande, har varit till banken och en snabbis till mallet. Nu så jobbar jag resten av dagen. För stunden tittar jag och J på Shrek eftersom det är fredagsmys. Ska snart börja med middagen, blir nog lite pork och ris idag!!

Nej måste nog packa lite för imorgon också!!


Madison Square Garden and New York, I'll see you tomorrow!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0