lees then 2 weeks!!

LOVELY!!! Har mindre än 2 veckor kvar på jobbet nu. För er som finns i min tillvaro just nu vet hur mycket jag längtar tills jag slutar, I'm tired of this!
 
Hade ett grymt trevligt dygn i linköping i helgen, längtar sååå tills jag får flytta! Blev bland annat långpromenad i vinterkylan, spel, goda drycker och trevligt sällskap, vad mer kan man önska? Jo att jag får flytta nu nu nu!
 
De ringde äntligen från målarfirman och måste säga att jag är lite besviken efter det samtalet. De kan inte tapetsera förrän v.4 eller 5, dissapointed! Hade hoppats på att få det gjort direkt v.1 eller 2 så att jag kunde flytta ner alla saker efter det men nu får jag helt enkelt tänka om.
 
Är inte lika förvirrad angående vissa saker längre och det antar jag är positivt....eller?!
 
Myser faktiskt av vintervädret! Tycker för ovanlighetens skull att det är riktigt härligt med kyla och en massa snö.. kanske för att det va 2 år sen sist?
 
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0