Sverige

Ja då är man alltså tillbaka hemma i Sverige, vilken känsla!!
 
Landade igår morse på Arlanda efter en lång resa där vi missade hela natten. Landade amerikansk tid 23.30 i Frankfurt men var då tvugna att ändra om till lokal tid vilket va 05.30, med andra ord så hade natten redan passerat! Väl på Arlanda blev jag mottagen av mor och far, bror och moster. Det blev ett glatt återseende med många tårar, fy fan vad jag har saknat alla!
 
Hemma i lilla Gnesta blev det först smörgåstårta och bubbel med familjen, mums! Sedan visade det sig att det skulle börja droppa in folk hela dagen så det skulle inte bli något lugn eller sömn. Släktingarna kom en efter en, fick även besök av tjejerna här hemma och även ett par vänner från Linköping, fy fan vad chockad jag blev men samtidigt så grymt glad!
 
Efter att ha varit vaken i ca 1,5 dygn så fick jag äntligen krypa ner i min säng efter nästan 13 månaders väntan. Har fått en god natts sömn och nu vet jag inte riktigt vad som väntas. Ska snart iväg och klippa håret och sedan blir det nog att packa upp alla saker.. vart jag nu ka få plats med allt... Kommer nog bli ett par lugna dagar innan vi drar med huvagnen nästa vecka!
 
Ska komma med en sammafattning över året någon gång framöver men tills dess kommer det nog vara rätt så lugnt här på bloggen för jag tänkte passa på att njuta av att vara hemma!
 
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0