1 år i U.S!

Jaha har funderat ett tag nu på hur jag ska lyckas sammanfatta mitt år i usa och har ganska fort insett att det är omöjligt! Så sjukt mycket har hänt under detta år, jag har träffat en massa nya människor, åkt på fantastiska resor men framförallt växt som person och blivit en mer självständig person. Tror inte att jag kunde önska så mycket mer av det här året!!
Givetvis saknar jag J otroligt mycket, min lilla crazy monkey!! Fick höra av D att J går runt och säger "sad....michaela left" samt "onepiece", haha so cute!! Miss him too!
 
Jag tänkte att bilder från olika tillfällen under detta år (va inte lätt att välja ut en bild från alla de resor och saker jag gjort) skulle få representera mitt år och min sammanfattning!
 
 
Kan väl säga att jag har fått otroligt många fina minnen och vänner för livet!!!
 
Är tveksam till om det kommer att bli någon fortsättning på den här bloggen så bli inte förvånad om det inte kommer några fler inlägg... but hey, you never know!
 
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0