The Hunger Game

Sjuk film!! Eller kanske ska säga sjukt spel. Var på bio igår med Bodil i Georgetown och vi såg The Hunger Game. Spelet i filmen är helt sjukt, hur kommer man på sånna här grejer?! Filmen va bra tycker jag men fortfarande rätt så sjuk!!

Är överlycklig för att jag äntligen är klar med min journal som jag har i läxa!! LOVELY!! Grymt skönt, nu är det bara den J***A uppsatsen kvar men det fixar jag! Är bara så sjukt tråkigt så vill inte skriva den men har ca 1 vecka på mig så nog ska jag få ihop 4 sidor till tills dess...

Tänkte att ni kunde få en bild på tatueringen även om det fortfarande är väldigt röd. Får lägga upp en ny sen när den ser lite bättre ut! Det är väl framförallt det röda på molnen som ska försvinna så att skuggorna blir lite bättre!


Nej nu ska jag ta och göra mig redo för att fara in en sväng till dc!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt! Kul att du vågade! Gjorde det ont? :)

2012-04-01 @ 22:09:42
Postat av: Michaela

Tack :) Klart det kändes men trodde att det skulle göra mer ont än vad det gjorde!

2012-04-01 @ 23:51:47
Postat av: Karolina

Snyggt Mickan!! :D

2012-04-02 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0