Sommarvärme!!

Vilket härligt varmt och soligt sommarväder vi haft de senaste dagarna!! Gårdagen var helt otrolig med strålande sol och 30 grader, SKÖNT!! Det ska nog dock bli lite svalare senare i veckan men är så otroligt skönt att det aldrig går under 15-20 grader numera, me like!!

Det finns dock två grejer med detta väder som jag inte gillar. Det första är att det nu är så varmt att det blir jobbigt att ha min onepiece på mig! För det andra så gör det torra vädret att pollen sprider sig överallt så min bil blir bara skitigare och skitigare. Tvättade den i fredags men när jag kom tillbaka från min kurs i söndags så var den lika skitig igen, FAN!! Kan ju inte hålla på och tvätta den varje dag liksom... så en liten regnskur någon natt skulle ju inte vara helt fel!

Annars så rullar det mesta bara på och jag ser fram emot helgen då jag och Bodil ska iväg på hiking och campa. Ska bli riktigt skoj!! Hoppas på fint väder och att vi lyckas få med oss allt, kan bli lite spännande. Är bra att D har lite grejer hemma som jag förhoppningsvis kan låna!!

Har nu på kvällskvisten fått läsa lite om en ny au pair som D funderar lite på. Känns så sjukt overkligt att jag snart kommer åka hem och att det ska komma en ny efter mig.. Weird feeling!

Nej lite middag strax!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0