Ledigt!

J har precis åkt till sin mamma och jag har därmed påbörjat min lediga helg, YEAH!!!!

Idag blir kära syster 21 år vilket är stort här i U.S. GRATTIS lil sis!! Hoppas du får det grymt kul ute i SF ikväll!

Kanske har nämnt det men helgens hiking blev inställd, skjutit upp den tills vädret blir bättre. Hur helgen istället ser ut är lite oklart men inväntar nu Bodil som ska komma över. Blir att beställa lite mat och kolla film, skön fredag!

Har påbörjat fotoboken för min värdfamilj här men har upptäckt att sidorna inte kommer räcka till.. fan har för mycket kort!! Måste nog lägga till lite sidor...

Blir inge lady gaga i sommar! Vi lyckades inte få biljetter vilket är lite surt men så är det ibland...

Har nu deklarerat så längtar tills jag får PENGAR!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: The Age

Nu får du uppdatera igen för denna gång ska vi absolut få biljetter:D

2012-04-24 @ 01:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0