Lady Gaga!!

Fick bästa nyheten av Dessi idag då hon har fixat två biljetter till Lady Gaga i sommar så är så sjukt glad och pepp över det!! Att det dessutom ska vara riktigt bra platser är inte fel det heller!! Kommer bli grymt kul!

Annars så har jag varit lite låg nu på kvällskvisten, vet inte riktigt varför. Har inte hänt något så borde inte vara så här låg, kanske håller på bli sjuk. Känner mig lite konstigt i kroppen... who knows! Kanske är lite hemlängtan som spökar?! Nej vet faktiskt inte vad det är men något är det! Hoppas på att känna mig bättre imorgon.

Förutom träning och jobb idag så har jag suttit ett par timmar på starbucks. blev lite kaffe samtidigt som jag skrev ikapp lite i min bok. Blir lätt att jag glömmer bort den eller inte tar tag och skriver i den men nu så, nu är det uppdaterat!

Är sjukt irriterad över att jag glömde bort att anmäla mig i tid till morgondagens trek-class så nu är jag på reservlistan = kommer inte få någon plats! Fan klantigt av mig! Därför har jag nu istället absolut ingen lust alls att träna. Förhoppningsvis har jag kommit på andra tankar imorgon!

feeling like a pig today!


or maybe like a panda?!


Äsch skitsamma hur jag känner mig, läsa lite och krypa till sängs är vad jag känner för!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0