Helper

J har idag varit min "helper" när vi skulle baka muffins, he loves it! Fick dock improvisera lite då vi inte hade några muffinsformar så blev att klippa i bakplåtspapper men det funka bra och vi fick en massa goda muffins.

Har idag bokat buss och en tour till Niagara fallet tillsammans med Elin. Så jävla nice för nu blir det verkligen av. 1,5 månad kvar!

Fick hem kläder från American Eagle idag, så härligt med nya kläder även om det mest var lite baskläder för sommaren. LIKE!

Är ca 3 veckor tills syster kommer hit, ska bli så grymt kul!

Har fått en grymt rolig nyhet då en vän hemifrån födde en liten dotter idag. Stort grattis till er!!

Trots att jag går runt och längtar massor tills jag kommer hem (less than 100 days left) så har jag börjat inse hur mycket jag kommer sakna när jag åker, framförallt ett par vänner, dc och självklart starbucks! Man bygger verkligen upp ett nytt liv när man kommer hit och känns märkligt att det livet snart ska avslutas. Även om det inte är så intressant hela tiden som folk där hemma verkar tro ibland. Jag gör exakt samma tråkiga saker under arbetsveckan som jag göra hemma och det spelar ingen roll att det är i ett annat land då. Det är mer helgerna och resorna som man njuter av och framförallt märker att man är i U.S. Även J utvecklas mer och mer för var dag som går och det känns konstigt att jag inte kommer vara här och fortsätta följa hans utveckling.

Lite längtan tillbaka!






TRÖTT. SOVA.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0