Happy Easter

Liten annorlunda påsk men vad gör det?!

Igår drog jag till Bodil för att först planera vår hiking som vi ska göra om 2 veckor. Haha kan bli intressant att se hur det kommer att gå, får väl se om vi lyckas få med oss allt också!! Sedan blev det lite dricka och mat på Chilis innan det var dags att göra sig iordning för att åka till en pub i Arlington. Visade sig vara en sport bar fullt med folk så blev en väldigt trevlig stämning! Vi mötte upp Bodils amerikanska vän Maureen och ett gäng andra amerikaner från julfesten vi va på i julas så var riktigt kul att träffa dem alla igen! Ibland är det så oerhört skönt att få umgås med amerikaner och inte au pairer hela tiden!

Bodil!


Ready for a night out!


Testa på något som skulle föreställa cider..

Sov kvar hos Bodil och kom nyligen hem och har nu avslutat ett samtal med familjen där hemma! När jag kom hem så möttes jag av en chokladkanin på mitt skrivbord som D måste ha ställt där. Väldigt snällt av honom!! Häromdagen fick jag även en deal från honom som innebär att jag kan göra en fotobok över nätet gratis, Thanks D!! Så ska nog försöka få ihop en bok med värdfamiljen här, kan bli svårt att få ihop ett helt år annars på 20 sidor...


Härligt väder ute så borde kanske lägga sig ute i solen ett tag!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0