Essay!

Sooo boring!! Har under dagen suttit på starbucks för att lyckas få ihop min uppsats och har väl kommit rätt så långt, inte mycket kvar nu! Typ en halv sida och korrigering! Men det är så sjukt tråkigt, ska bli så skönt när den är klar och jag kan skicka in allt. Fick idag reda på att två andra tjejer som jag känner ska på samma kurs som mig nästa helg vilket är kul, då känner jag i alla fall några!!

Annars så har jag jobbat eftermiddagen och kvällen men nu så sover lilleman sedan några timmar. D kom precis hem så nu sitter vi i soffan båda två med en varsin dator i knät och är osociala med varandra, haha!!

Har varit riktigt härligt soligt de senaste dagarna så fick en snygg bränna på bröstet idag efter att ha suttit ute och läst en stund.. borde ha tänkt på att ta av mig min t-shirt!!

Känns konstigt att inte fira påsk i år. Här firar man typ bara påsken på söndagen men J åker till sin mamma i helgen så blir nog inte så mycke firande, lite märkligt men spelar egentligen inte någon roll. Är inte själva påsken som brukar locka hemma utan att våren kommer och att det oftast är fint och soligt ute. Nu har jag det ju ändå här sedan ett tag tillbaka så spelar ingen roll egentligen att det inte blir någe firande av påsken. Fast påskägg hade ju inte varit helt fel...

Usch min tatuering har börjat klia lite idag men vet att det är normalt. Dock inte så farligt så hoppas på att det inte börjar klia mer!! Det röda börjar lägga sig mer och mer nu så det är jag glad för!!

VILL TRÄNA!! Har inte tränat sedan lördag vilket är boooring!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0