Easter Hunting

Oj nu har det varit fullt upp igen!! Igår blev det lite påskfirande då D's föräldrar kom ner på besök. Jobbade bara morgon/förmiddag men hängde kvar hemma för att umgås lite med dem. J skulle dagen till ära gå på äggjakt. D's pappa hade gömt ägg ute på bakgården så blev en lång men rolig jakt för J att hitta alla äggen!! Lite påskmiddag blev det också innan det blev dags för grammy and pappy att åka hem och för mig att ta mig en kvällspromenad! Det blev trots allt lite påskfirande!

Igår fick jag reda på vilken dag och tid jag kommer landa på arlanda i sommar! Kl.9.25 onsdagen den 1 augusti!! Så oerhört glad att jag får flyga hem den dagen jag helst ville samt att det blev en bra flygrutt, bara 2 h väntetid i Frankfurt! Att jag och Emelie dessutom kom med på samma plan till Frankurt är jag sjukt glad över, skönt att få flyga den första biten med någon man känner! Sedan skiljs vi åt i Frankfurt då jag flyger till arlanda och hon till landvetter! Sjukt skumt att jag kommer vara hemma om 17 veckor... känns konstigt men framförallt så sjukt bra och skönt!!! Miss home and all my friends and family!

Idag har J varit i skolan igen så nu återgår vi till vanliga rutiner vilket ska bli rätt så skönt! Framförallt innebär väl det att jag får tillbaka mina träningsrutiner vilket är nice!

Är så sjukt shoppingsugen och vill bara shoppa shoppa shoppa!! Är väldigt inne på klänningar för tillfället och har hittat en massa klänningar på asos.com som jag bara vill ha!! Är här några av de jag skulle kunna tänka mig att köpa!











Hmm ja och detta var alltså bara "några" av de klänningar jag vill ha... beslutsångest!!!

Nej dags att börja jobba!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0