Day off!

Blev visst en dag ledigt!! J skulle ha kommit hem från sin mamma på eftermiddagen och då skulle jag ha jobbat några timmar innan D kom hem, men visade sig att D åkte och hämta J själv så behövde inte jobba något. Nice med lite ledighet, skönt också att det bara är jobb fram till ett imorgon och sedan är man ledig till måndag!!

Så vad har jag sysselsatt mig med hela dagen?! Jo blev en liten löprunda innan det var dags att fixa till det sista på min uppsats. Nu är både den och journalen klar och inskickad, SKÖNT!!! Har även hunnit med ett skype samtal med saknade Karolina, weird att det är över 3 månader sedan hon åkte hem! Var iaf mycket trevligt att få en pratstund med henne.

Känns som att många av de jag känner här är borta den här veckan så vet inte riktigt vad jag ska hitta på hela helgen!! Troligen blir det utgång med Bodil på lördag vilket jag ser fram emot!! Annars så får vi se...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0