Counting down!

OMG!!! Satt och räknade lite tidigare idag och har exakt 14 veckor kvar att jobba, 14!!! Vad händer med tiden liksom?! Jag har nu även lämnat in vilka datum jag vill resa hem så det är 17 veckor tills jag är hemma, soo weird!

Har precis kommit hem efter en kvällspromenad, riktigt skönt väder ute!! J har åkt till sin mamma och kommer inte hem förrän imorgon kväll så har lite långledigt nu! Skönt!

Hade en skype samtal med HELA familjen idag!! Mamma, pappa och brorsan satt vid datorn hemma i sverige, syster vid daton i kalifornien och jag är i maryland. Komiskt!! Länge sedan vi alla var samlade och kunde prata med varandra.

Nej en dusch!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0