Cherry Blossom

Åkte in till dc med Marjam och Juanelle igår för att se om det fanns något kvar av cherry blossom (jättefina blommor som var en gåva från tokyo som blommor nu på våren). Vi hade tur och hittade ett träd vid vattnet som fortfarande hade blommor kvar, TUR!!! De är verkligen jättefint när allt blommor så önskar att jag kunde ha fått se när alla träd var fyllda!


Marjam and Juanelle










Jefferson's Memorial

Idag har det varit en lång arbetsdag då J har spring break. Men vi har haft riktigt roligt med lekar, cyklande och spelande!! Har även hunnit med ett skype samtal med bästa carro vilket alltid är lika underbart!!

Har precis avverkat en middag med J och D efter att ha varit en sväng till Lakeforest Mall. Älskar/hatar hur man alltid lyckas komma hem med mer saker än vad man egentligen skulle ha. Åkte dit för att köpa lite rengöringsprodukter och fick då en liten nessecär med smink i på köpet. "Råkade" även köpa en klänning och var bara tvungen efter att jag letat efter en sådan model länge! Ett par solglasögon blev det också.... jaja pengar är till för att slösas!!

You can now make you Return Flight Request.. OMG jag kan nu välja vilket datum jag vill åka hem i sommar, fan vad märkligt!! Kan inte förstå att tiden går så snabbt och att jag snart bara har 3 månader kvar att jobba!! THIS IS FUCKING WEIRD!!! Men det ska ändå bli väldigt skönt att få ett specifikt datum när man kommer hem, nu går jag ju bara runt och säger att "mellan de här datumen kommer jag hem"!

Nej läsa lite kanske?! Har äntligen börjat på Keplers bok som jag fick i julklapp!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0