Be careful what you wish for..

Vet att man ska vara försiktig vad man önskar sig och jag vet att jag önskade lite regn igår vilket resulterade i att det har regnat hela dagen idag. Lite trist men försöker se det positivt att på så sätt blir min bil lite renare!

Idag har det blivit lite nätshopping så längtar massor tills mina kläder kommer!! Mycket söta sommarkläder...

Har även bestämt mig för att gå på lady gaga i sommar med dessi så hoppas verkligen på att hon får biljetter när de släpps på fredag, håller tummarna!!

Börjar bli lite tveksamt om vi kan åka på hiking i helgen då Bodil ligger sjuk (krya på dig!) och vädret ska bli riktigt dåligt. Vi får avvakta och se vad som händer!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0