Andra gången gilt!

Nu jävlar ska vi få biljetter!! De har släppt en extraspelning för lady gaga i sommar så ska hålla alla fingrar och tår för att vi får biljetter, HOPPAS!!!

Har haft rätt så tråkigt väder de senaste två dagarna med regn och kyla, usch vill ha tillbaka solen och sommarvärmen! Söndagen blev därför en riktigt mysdag med lite bio och godis, nice! Idag har det mest varit träning och jobb. D har nu på kvällen hjälpt mig att få upp gardiner i mitt rum så nu kanske slen håller sig ute på mornarna, vore nice!

Är sjukt irriterad över att min klocka har stannat! Fick ju tillbaks den för ca 2 månader sedan efter att den varit hem till sverige en sväng på lagning och nu när jag äntligen har den igen så tar batteriet slut, SNÄLLA!! Fan det går inte min väg direkt!

Måste ju säga grattis till Cissi som fyller år idag!!

Ser numera fram emot början på juni då elin kommer hit på besök och vi ska då ge både NY och Niagara fallet ett besök, EXCITED! Ska bli grymt kul.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0