9 months!

Sjukt vad tiden går! 9 månader idag och det jag saknar allra mest just nu förutom familj och vänner är... SVENSKT LÖSGODIS, GE MIG!!!

Idag "råkade" det bli lite shopping. Kom hem med lite träningskläder (behövdes!) och en topp. Var riktigt bra priser på träningskläderna så det är jag sjukt nöjd med! Är faktiskt lite överraskad över mig själv då jag inte köpte svarta träningskläder vilket jag alltid annars gör, nu blev det istället väldigt färgglatt med både rosa och rött!

Fick en liten rolig kommentar från D's mamma i måndags då hon va så förvånad att jag gillar att bygga så mycket, ja alltså med lego och sånt! Kanske inte verkar som en byggartjej men älskar allt med lego!! J har även lite grejer med magneter (vet inte vad det heter) som man kan bygga en massa olika saker av så det roade jag mig med i måndags tillsammans med pappy, haha vi hade det väldigt trevligt!

J har fått lite nya pussel och spel efter att ha fyllt år så det har vi roat oss en hel del med de senaste dagarna!

Hans stora "Curious George"-puzzle

J nya spel hade en massa djurmasker och jag började med att vara ett lejon....

men givetvis ville J vara lejon så jag fick helt enkelt vara gris istället!

Ain't I cute?!

Grattis till min kära kusin Markus som fyller år idag, hoppas att du haft en riktigt bra dag!

J sover nu så tänkte fixa klart tvätten och se ett par avsnitt av bb innan det är dags för mig att sova med!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0