woho friday night!

Haha rubriken låter ju roligare än vad det är! Jobbar eller njae "jobbade", J ligger nu och sover efter att vi tittat på Tarzan (han höll typ på att somna under filmen) så nu gör jag inte mycket. Har ätit en av chokladkakorna som D bakade igår (jag hjälpte till på ett litet hörn) och har nästan skrivit klart min skrivuppgift! Check på den! Måste väl kontrolläsas lite och så men grunden är klar så kan fixa resten på söndag!

Sitter här och längtar tillbaks till förra helgens äventyr, hade så sjukt kul!




Så här glad kan man va!!

Juste måste ju berätta vad jag, Karolina och Emmax2 har köpt! Vi har köpt biljetter till Chris Brown som spelar här i DC nästa lördag, han har även med sig Kelly Rowland, T-pain och någon mer så ska bli riktigt skoj! Första konserten här i USA så det ser jag verkligen fram emot!!

Nu hoppas jag på fint väder imorgon bara!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0