Städerska

Hmm vet inte om jag var otrevlig idag eller inte men det var absolut inte meningen. D's städerska som kommer en gång i månaden var här idag, första gången jag mötte henne, och när hon sa att hon behövde städa mitt rum så sa jag att hon inte behövde det utan att jag kunde städa det själv. Vet att det är hennes jobb men kändes konstigt att hon skulle städa upp i min röra när jag likaväl kan göra det själv! Hon accepterade det iaf men kanske var dumt av mig att neka henne?! Kanske skulle ha passat på att få någon att städa åt mig, händer inte varje dag, men nu har jag iaf städat mitt rum själv och det känns bra!!

Dock blir det så jävla varmt uppe bland sovrummen så nu rinner svetten, yuk som J skulle säga!

Körde lite core & stretch idag och fy fan vad man är stel i kroppen, skulle verkligen behöva stretcha riktigt ordentligen betydligt oftare än vad man gör!! Om farbror Johan visste detta skulle han genast komma på en bra stretchövning som skulle skapa en massa smärta att plåga mig med!! Visserligen hjälper det men ändå...

Nu är det bara en dag kvar till vår roadtrip!! Imorgon förmiddag så ska jag och Emma hämta ut hyrbilen och sen framåt kvällningen så drar vi!! LÄNGTAR!!

Något annat som jag längtar efter är svenskt lösgodis, skulle göra sjukt mycket för en påse just nu! Mums så tycker allt att någon kan ta och skicka en påse till mig!!



Kanske dags att roa J lite, har någon timme sådär kvar att jobba för dagen!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0