Rain

Rain, rain rain.... fan nu har det regnat både måndag, tisdag och onsdag. Börjar tröttna lite smått på det! Det enda positiva med regnet är att det inte är så jävla varmt!

Har en riktigt jobbig huvudvärk idag, vet inte riktigt vad den beror på. Antingen är jag på väg att bli sjuk eller så är det vädret, ligger åska i luften så kan va det. Jag hoppas på det sistnämna!

Ignorerade iaf huvudvärken i morse och for till gymmet för att träna, mycket välbehövligt efter helgens konstiga matvanor! Nu är jag färdigduschade, bara och äta lite lunch innan det är dags att fara iväg till college för dagens lektion. Är glad för att jag fick mitt parkeringstillstånd igår så nu får jag äntligen parkera på studentparkeringen!

Hmm.. hade inte så mycket att säga just nu, kanske beror på huvudvärken! Är för övrigt irriterad på att jag inte kan kolla på idol på tv4play, tydligen kan man inte titta på det om man är utomlands, vilket jag tycker är riktigt dåligt. Hade hoppats på att kunna följa det under hösten men men nu får jag visst ändra mina planer...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0