pengar pengar pengar

Usch vad jag vill shoppa!! Skulle vilja ha obegränsat med pengar och bara gå runt och shoppa järnet en hel dag, behöver verkligen en ny garderob! Men tyvärr så ser ju inte livet ut så. Försöker hålla mig till enbart mitt amerikanska konto men är så sjukt lockande att använda det svenska också, BE STRONG!!! Försöker spara mina pengar så att jag kan åka till ett shoppingoutlet i Leesburg och verkligen kunna shoppa loss där!!

Morgonpromenad avklarad - check!

Är väl dags att börja göra sig redo och äta något innan jag måste iväg till min lektion, hoppas verkligen att det är lektion idag för är lite surt att behöva åka dit i onödan!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0