Paintball

Blev paintball tillslut idag!! Måste säga att jag var fruktansvärt rädd innan och rädslan gick väl över under tiden vi spelade men var ändå en konstig känsla när vi spelade, typ allt ifrån skräck till dödarinstinkt.. haha låter ju hemskt men man gick nog igenom de flesta känslorna man kan ha. Vet dock inte riktigt om paintball är min grej men kan nu iaf säga att jag har testat på det and I'm still alive!! Det sjukaste var nog när vi spelade spelet "Iron Man", vilket innebar att man inte åkte ut om man blev träffad utan folk fortsatte att skjuta tills man själv beslöt sig för att ta sig ur spelet. 
Har några fina märken på kroppen, framförallt ett högt upp på ryggen, nästan i nacken. Var en i mitt lag som inte kunde sikta så bra utan sköt mig där på allt för nära håll....

Har precis gjort J redo för sängen och läst godnattsaga för en gång skull (brukar inte göra det med honom), så nu sover han nog sött när som helst!!

Vet inte riktigt vad som väntar i veckan.. Lär nog behöva jobba en del på min uppsats, annars är det nog rätt så lugnt. Blir väl att försöka träna som vanligt!! Vill ut och shoppa lite (massor!) kläder också men känner att ekonomin kanske inte tillåter det riktigt just nu... får väl se när jag fått min lön och så..


Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0