Oops!!

Kunde ha gått riktigt illa idag, vad fan höll jag på med?! Var på väg hem idag och satt helt i andra tankar och tänkte inte på att det var rött så höll på att köra rätt ut. Lyckades som tur va reagera och stanna bara några meter längre fram än vad man får köra, så fick backa tillbaka, men helvete det kunde ha gått riktigt illa om jag hade kört några meter till. Usch är typ fortfarande lite skärrad över det hela.. Något sånt här har aldrig hänt mig och förstår verkligen inte vad jag höll på med, måste ha varit så sjukt långt borta i tankarna men förklarar ändå inte hur jag agerade. SKÄRPNING FRAMÖVER!!!

Har riktigt ont i min vänstra hand och handled, vet verkligen inte vad jag har gjort men har känt av det i en vecka nu... tycker att det borde gå över snart..

Visade sig att min klass var inställd idag, så var ju verkligen värt att åka dit för att sedan åka hem direkt igen, eöller åkte ju inte hem utan blev en tur till Starbucks. Kunde ju passa på att plugga lite där istället för att sitta här hemma!!

Fick mitt amerikanska ID idag, gick ju sjukt fort men det är jag glad för! Nu slipper jag släppa runt på passet!!



Tänkte att ni kan ju får se några av de bilder jag lyckades ta med mobilen från konserten i lördags men kvaliten är tyvärr inge vidare!






Kelly Rowland


The F.A.M.E. Tour


Chris Brown


Over and Out

Kommentarer
Postat av: The Age

Tänk om man skulle börja hitta på saker i Sverige också, typ konsert eller paintball... Just nu tränar jag inför Lidingöloppet som är på söndag, det verkar som att du har det lite roligare:P kram på dig!

2011-09-20 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0