Of course!

Självklart skulle inte uppsatsen in idag utan på onsdag, tack för den stressen!! Det enda postivia är väl att den faktiskt är skriven nu så behöver inte skriva något till onsdag, yey för mig!!

Fick en jätteroligt nyhet idag!! Jo det är så att Emelie, som jag hade planerat att åka till niagrafallet med, har varit i rematch och gissa vart hon ska flytta... Självklart hit till DC, är riktigt glad över detta!!! Ska bli skoj att träffa henne igen!!!

Känner att jag mår väldigt bra psykiskt idag, kan ha något med att jag hade ett långt och härligt samtal med mina bästa carro!! Miss u like hell my darling!! Är så glad att skype funkade riktigt bra för en gång skull och att vi faktiskt kunde ha igång videon också, love it!!!


Always you and me darling!! <3

Trodde egentligen att jag skulle börja jobba för 10 minuter sen men verkar ha blivit framskjutit.. Tror att D och J åkte och storhandla lite!! Har fått rätt så mycket ledigt på sistone vilket är rätt så skönt, behövs imellanåt. Är ledig på fredag och lördag den kommande helgen vilket jag är otroligt glad för!! Så förslag på vad man kan göra!! En "hej då"-middag blir det iaf för Emma, hon lämnar ju oss på söndag vilket är väldigt tråkigt men mycket förståeligt!!

Trodde att jag skulle dö under träningspasset imorse, tror allvarligt att kvinnan ville ta död på oss....

För övrigt händer det inte så jättemkt den här veckan, har lite grejer att fixa med kursen samt så kommer D's föräldrar hit så ska bli trevligt att träffa dem igen!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0