Lovely Weekend!

Gårdagen var hur bra som helst!! Jag, Karolina och Emma for iväg till Go Ape för lite linbanor och klättring, vilket var hur kul som helst!! Svettiga och skitiga blev vi men det var det verkligen värt!! Kan jag tänka mig att göra igen!



















Kvällen fortsatte minst lika bra då anda Emma slöt upp och vi hade kräftskiva hemma hos Karolina, så himmelskt gott! Vin, kräftor, räkor, vindruvor, lax, ost, daim etc. Kunde inte ha blivit ett bättre slut på dagen!!






Fick äta både daim och djungelvrål idag, mina favoriter! Kan inte bli en mycket bättre dag då!!


Vinet börjat säga sitt!

Nu är jag iaf tillbaks här hemma och jobbar igen, blev frukost på ett bagelställe och sedan lite american pie innan det var dags för mig att fara hemåt för lite arbete. Måste även avsluta min skrivuppgift som ska in i morgon. Höll på att få lite panik för en stund sen då min dator hade laddat ur och laddaren inte fungerade, tusen tankar gick genom huvudet och gråten var inte långt ifrån. Vad fan hade jag sagt till min lärare imorgon om jag kom utan uppsats för att jag inte fick igång min dator, tror ni att hon skulle tro på det?! Men nu fungerar den iaf så är väl bäst att spara uppgiften på mailen om något annat skulle lyckas hända under kvällen...

Ett stort grattis till mitt crazy kid, Nova som fyller år idag!! Hoppas att hon fick en bra födelsedag. Tyvärr så fyller hon ju år på en väldigt dålig dag här i USA. 11 September.. Är 10 år sedan idag och många människor är verkligen livrädda att det ska hända något nytt idag, men än så länge är allting lungt.. Tror inte att något kommer att hända idag heller men får väl se, dygnet har några timmar kvar!!

Kanske borde börja fundera på middag?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0