Höst?!

Vad hände liksom?! För två dagar sen så var det sommar och jag gick runt och svettades i värmen. Nu är det typ höst ute, det är kyligt så nu blir det på med jeans och långärmat!! Tycker inte riktigt att det behöver gå så fort, vill ju ha något mellanting... Känns som att september är en månad då vädret pendlar väldigt mycket!!

Hade en riktigt trevlig kväll igår! Åkte först till Sandra och sedan for vi vidare till Betesha för middag med en annan svensk tjej samt en finsk tjej. Hade mycket trevligt så ser verkligen fram emot att umgås mer med dem. Som det ser ut nu så kan det bli piantball med dem på söndag, men är typ redan nu livrädd för att det ska göra ont så får väl se hur det går...

Har haft en väldiga humörsvängningar idag och allt har inte riktigt gått som jag velat. Har till exempel lyckats fylla hela min väska med vatten. Tack gode gud för att jag inte hade den viktigaste kursboken där i! "Bara" en mapp förstörd samt en väldigt blöt bok, hoppas på att den lyckas torka lite och ändå kan vara användbar. Men verkar inte som att vi använder den så mycket i kursen så är väl tur det! Sedan har jag även haft en pojke som inte sa till att han behövde gå till toan så det kom både det ena och det andra i byxan, va inte så jätteglad just då...

Hoppas iaf på en bättre kväll! Jobbar men har precis beställt pizza till mig och J, sen så får det nog bli en film till det!

Längtar massor till morgondagens konsert!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0