Headache...

Har en sjukt jobbig huvudvärk idag.. den kom helt plötsligt här på eftermiddagen efter att jag kom hem från college så är inte så jättepigg just nu. Jippi för att försöka underhålla J då när man inte är på topp!! men men vi får försöka ta det lite lugnt..

Idag så fick vi uppgiften till vår första stora essay så måste börja klura ut vad jag vill skriva om. Måste ha kommit på något till på fredag så blir att tänka tänka tänka.

Igår kväll blev det middag och frozen yoghurt i Rio med Karolina och en ny svensk, Roland. Jag älskar att gå runt i Rio, är så mysigt framförallt på kvällarna och äter man lite (läs mycket) frozen yoghurt till så är det ännu bättre!!

Har fått mitt bank account statement idag så imorgon blir det nog att bege sig iväg för att fixa ett amerikanskt ID. Är typ det sista jag har som måste fixas så ska bli skönt att få det avklarat! Vet inte om jag har nämnt det men har äntligen fått mitt bankkort så nu kan jag börja använda mitt amerikanska bankkonto, det är riktigt skönt!!

Nehe åter till arbetet, jobbar hela kvällen idag!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0