Happy!!

I'm so happy right now!!! Har äntligen skypat med min kära vän Caroline, om jag saknar den kvinnan!! Har inte pratat med henne på över 2 månader så var verkligen på tiden!! Hur kan man gå ifrån att ses varje dag när vi bodde ihop till att inte prata på 2 månader, känns väldigt konstigt men nu får det bli ändring på det hela!!


Något som gör mig mindre glad är att jag tror att jag har sträckt ena skinkan! Haha har asont och det är inte träningsvärk så måste vara en sträckning, hoppas på att det går över snart för det gör jävligt ont när jag går!! Kanske jag inte behövde nämna här....

Lyckades iaf köra hela trännigspasset imorse, sedan blev det lite pluggande och kaffe på Starbucks innan det var dags att fara hem för lite jobb. J kom hem för en stund sen och jag försöker få honom att säga mitt namn rätt. Han vet egentligen hur han ska säga det men han envisas med att säga ungefär Nikela, haha vet inte varför men jag ska fortsätta att påpeka tills han uttalar det rätt!!

Håller på med en massa tvättande och måste nog städa lite idag också! Är ledig ikväll så ska iväg på middag i Rio med Karolina och en ny kille som har kommit till mitt område.  Ska bli skönt att komma ut och göra något annat än bara arbeta! Hade iofs en väldigt skönt kväll igår då jag slutade vid 18 och började igen vid 21, men då låg J i sängen redo för att sova, så jag kunde titta på film under arbetstid!! Sånna kvällar gillar jag!!


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Carro

<3 Skönt att höra att allt är bra med dig. Saknar dig vännen min!

2011-09-15 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0