First draft done!

Har faktiskt lyckats få ihop min uppsats. Kom ju på att det bara ska vara ett första utkast så den måste ju inte vara helt klar och perfekt vid det här stadiet så får nöja mig med det jag har just nu. Grunden är klar, är väl vissa saker som kan behövas utvecklas men är nöjd för tillfället!!

Fick en enorm saknad efter mina vänner hemma i Sverige nu på kvällskvisten, finns en bunt människor som jag saknar sjukt mycket! Önskar att ni fanns närmare mig...

Har precis gett J ett bad så nu har han ca 45 min kvar att leka av sig innan det blir sängen för honom, känns nog som att det skulle kunna bli sängen för mig då också. Var fan kommer denna trötthet ifrån?!

Beställde en onepiece igår så den kommer förhoppningsvis med posten snart!! Försökte förklara för D vad det va men han förstod nog inte riktigt grejen med det men jag förstår honom, det gjorde inte jag heller i början. Såg det bara precis som honom som en gigantiskt pyjamas men nu kan jag inte sluta längta tills den kommer! Förstå att få krypa in i den och bara mysa ner sig i soffan, lovely!!

Känns som att jag har dåligt samvete över något eller ångest men kan inte komma på över vad. Någon som vet någon orsak till varför jag skulle ha dåligt samvete? Kan verkligen inte komma på något, iaf ingen som skulle kunna dyka upp nu...


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elin E

Jag saknar dig sjukligt mycket!!! Vill komma och hälsa på dig, NU!

2011-09-26 @ 09:13:40
Postat av: Michaela

Komsi komsi ;)

2011-09-26 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0