Family Picnic

Usch vad jag inte tycker om såna tillfällen när man ska vara social och gå runt och prata med människor, speciellt när jag absolut inte känner för att vara social. Därför var det otroligt skönt att jag, D och J bara stannade ca 40 min på dagens familjepicknick med aupaircare. Vi kom dit, sa hej till min area director, åt mat, sa hej då och åkte hem, perfect!!

Sitter nu ensam hemma och försöker skriva på min uppsats men är så sjukt omotiverad till att skriva den just nu! Vill typ bara ligga på soffan och titta på tv, förklarar kanske varför jag sitter här och skriver istället för på min uppsats. Grejen var väl den att jag hade glömt bort den lite och trodde att första utkastet skulle vara klart till onsdag men verkar som att det är till imorgon så blev väl lite stressad av det... Försöker men det går extremt sakta framåt!

Snodde istället lite bilder från Sandra från i fredags som kan vara kul att visa!

Redo att bege oss in till DC!


At Funxion!


Me and Bodil!

Känns som att jag är på väg att bli sjuk... Är otroligt trött och seg, har en irriterande huvudvärk och börjar känna av halsen, inte bra det här! Hoppas på att det bara är något tillfälligt, har ingen större lust att bli sjuk. Fast är faktiskt förvånad över att jag har klarat mig ifrån det så pass länge, har ändå varit här i ca 2,5 månad!

Talked to mum today, lovely!

Kanske borde återgå till skrivandet? Njae.... Jo Michaela för du börjar jobba om 2 timmar!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0