Essay 1

Första uppsatsen inlämnad idag. Ska bli väldigt intressant o se vad för betyg man får på den. Känns som att det kan bli vad som helst, man har ju ingen aning om vilka krav de har! Nu är iaf första inlämnad och givetvis fick vi en ny skrivuppgift idag som ska in på måndag, kul att ha den att skriva under helgen! Dock är det bara en sida men ändå!

Regnet har iaf fortsatt hela veckan, är så sjukt trött på det! Just nu är det faktiskt uppehåll men kan ju börja igen när som helst... hoppas verkligen på lite bättre väder imorgon då tanken är att jag, Karolina och Emma ska på zipline (stora linbanor högt ut i luften typ). Sedan imorgon kväll blir det vin och kräftor hemma hos Karolina, det ska bli riktigt skoj och framförallt GOTT! Har inte ätit kräftor på hur länge som helst!!

Var på bio igår och hade en hel biosalong för mig själv, händer inte varje dag! Såg dessutom typ en skräckis, eller vet inte om det va de det skulle va, så kändes lite konstigt att sitta där alldeles själv. Typiskt nog så kommer det in en anställd där också under filmen som höll på att skrämma mig riktigt mycket!! Filmen hette Don't Be Affraid Of The Dark och var väl kanske inte helt värd att se på bio men blev lite underhållning för kvällen!!

Ikväll blir det att jobba... har blivit rätt så många arbetskvällar den här veckan men så är det ibland, kunde ju åka på roadtrip förra helgen så då gör det ingenting att det blir några kvällar extra den här veckan!`

Tyvärr så blir niagrafallsresan, som jag och en annan tjej hade planerat in i oktober, uppskjuten. Hon har lite problem med sin värdfamilj så vet inte om hon hamnar i rematch så då får vi avvakta med den. Har ju ett år tänkte jag skriva men faktiskt tio månader på mig att åka dit. På söndag har jag varit i USA exakt 2 månader.

Juste!! Grattis till Börje och Kerstin som fyller år idag, jag hoppas att ni ser det här!!

Kanske ska börja skriva på min uppgift nu?!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0