Chris Brown

Oj vilken konsert det blev igår!! Vi började dagen med att äta middag i chinatown, valet föll på matchbox! Sedan var det dags för huvudattraktionen!! Tyckte om deras upplägg på konserten, först spelade TYGA, sedan Kelly Rowland, följt av T-pain och sist och bäst Chris Brown. Tyckte att de alla bjöd på en bra show men framförallt Kelly Rowland och Chris Brown. Fast under Rowland show så tittade vi nog mer på hennes dansare än på henne, yummi vilka kroppar!!

Idag vet jag inte riktigt hur dagen blir... kan ev bli paintball men får se. Det enda som är helt säkert är att jag börjar jobba vid 18, så har några timmar kvar att fylla ut!

Har också i veckan äntligen köpt mig ett par vita converse, love them!! Det bästa är väl att jag betalade lite under 300 kr för dem, inte ens i närheten av de pengarna man måste slänga ut om man vill köpa dem i Sverige! Kommer nog köpas ett antal par här under året!!

Förstår inte varför jag redan är vaken. J är hos sin mamma så är tyst på morgonen för en gångs skull men ändå så är jag vaken, är som att jag har en tidsinställd väckarklocka inom mig eller nåt..


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0