Car accident

Är lite dåligt med uppdatering just nu men är för att jag inte har tillgång till någon dator. Laddaren har gått sönder men har beställt en ny som förhoppningsvis kommer imorgon så jag hoppas verkligen att jag får igång datorn igen. Var med om en bilolycka igår men inga personskador. Självklart var det jag som skulle orsaka olyckan! Jag skulle bromsa in för rödljuset men bromsarna tog inte, vet inte om det berodde på regnet, så jag körde in i bilen framför mig. Jag blev riktigt rädd och var sjukt skakis efteråt, faktiskt resten av dagen. Jag fick mitt första möte med polisen här som jag fruktat för att möta. Som tur va kom en väldigt trevlig och hjälpsam polisman! D kom även till olycksplatsen vilket jag är oerhört tacksam för! Hade nog inte fixat det utan honom, lucky me som har en hjälpsam värdpappa! Om man ska se något komiskt i det hela så skedde det en precis likadan olycka bakom oss. När polisbilen parkerat bakom oss så kommer det två bilar, och givetvis så kör den ena bilen in i den andra så polismannen blev tvungen att kalla på förstärkning.. lite komiskt faktiskt! D's föräldrar kom hit igår men åkte för en stund sen. De var snälla och följde med mig till verkstaden idag för att lämna in bilen. Vi vill kolla om bromsarna funkar som de ska, känns skönt att få besked så att man vet! Good luck till bästa carro idag, hoppas att du blir nöjd! Ett stort grattis till moster Pernilla som fyllde år igår! Bättre sent än aldrig :) Fick min OnePiece igår och den är sjukt underbart skön, love it! D's pappa skrattade dock lite åt den.. tyckte typ att jag liknade en clown eller nåt men kan förstå honom! Tror vi alla håller på och bli sjuka här hemma. D är typ redan sjuk, jag har varit lite halvseg med huvudvärk de senaste dagarna och J verkar lite hängig idag. Vet inte vad vi har åkt på, hoppas på att det går över snart! Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0