Blixt och dunder

Jisses vilket oväder vi hade här igår kväll!! Det dundra och blixtra så hela himlen lös upp. Är inte ofta man ser himlen så ljus så sent på kvällen!! Detta kan ju förklara gårdagens huvudvärk vilket min mamma var smart nog att påpeka!

Idag har jag varit iväg och fixat ett amerikanskt ID, äntligen hade jag alla papper jag behövde så nu kommer det med posten om ca 2-3 veckor. Ska bli skönt att slippa släppa på passet!!

Hann även med lite träning på gymmet och har äntligen sett en riktigt snygg amerikan, va verkligen på tiden!! Va sedan hem snabbt och duscha innan det var dags för lite skype med Kristin. Så jävla skönt att skype fungerade bra för en gång skull, iaf i 50 min sedan försvann mitt ljud. Men det var mycket trevligt att få prata med den unga damen och det har nu börjats göra upp lite planer för när hon kommer till USA i början av nästa år. Ska bli riktigt skoj!!!


En mycket minnesvärd trip till Danmark och Kristin i våras!!
Hoppas så att jag kunde få umgås med alla mina flickor igen (ja carro, jag vet att du inte är med på bilden, du fick en bild tidigare i veckan) så önskar att de alla kunde komma hit! SÅ KOM HIT!! Är lite avundsjuk på att de alla ev ska träffas nästa helg. Men jag då?!

Nu blir det jobb ca 1,5 timme till sedan bär det av för lite middag med en svensk tjej som heter Sandra. Har inte träffat henne tidigare så ska bli roligt!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0