Birthdayparty

Är så sjukt jävla trött idag så det finns inte, sömn ja tack!! Men så lätt värt det!!!

Igår var det födelsedagsfirande för Sandra, vilket innebar utgång i DC. Jag hade riktigt roligt och det märktes nog av att jag inte festat på 2 månader!! Tiden bara flög iväg och skippade sista metron hem för att istället äta, vilket ledde till att jag sov över hos Bodil, en go norsk tjej. Vi hade riktigt kul, speciellt när hon lyckades skrämma iväg tre killar från mcdonalds, har aldrig sett några resa sig och gå därifrån så fort som de gjorde!!

Hon var snäll och skjutsa hem mig idag så har försökt sova lite under dagen men har inte gått någe vidare. Nu har jag istället precis varit på giant och köpt mig en stor cola och en massa choklad, är alltså redo för kvällens jobb. Blir pizza and movie night med J, så jävla skönt!! Hade absolut inte orkat med sandra och dem ut ikväll också så är ganska tacksam för att jag jobbar ikväll!

Imorgon är det dags för aupairmeeting. Denna gång är det picknick med värdfamiljerna så hoppas på att lite fler personer dyker upp denna gång! Har även en uppsats jag måste skriva i helgen men skjuter upp det till imorgon, orkar absolut inte skriva någonting idag.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0