Ännu en ledig dag!!

Oj vad hände? Blev visst ledig idag också men istället blir det jobb både lördag och söndag kväll men känns faktiskt helt ok!!

Har pratat med familjen på skype två gånger idag! Min älskade pappa fyller 45 år idag så ett stort grattis till honom!! Har även fått prata med morfar och kerstin, farfar och Irene, samt farbror och mina crazy kids, lovely!! Va härligt att få se och höra deras röster igen!! Är även glad över att min födelsedagspresent till pappa kom fram i tid, hoppas du tyckte om dem även om den ena tröjan va väldigt stor!!

Gick in i en liten svacka nu bara för en liten stund sedan.. Känner mig plötsligt väldigt ensam och tror att det beror på att några av de jag har lärt känna åker hem väldigt snart och inom några månader så känns lite jobbigt. Ska man börja om från noll igen?! Nej måste ryka upp mig själv men orkar inte riktigt. Går nog snart över!!

Måste nog försöka tagga till inför Sandras födelsedagsfirande ikväll!! Hoppas på att vi får det riktigt skoj!!

Fick tillbaks lite skrivuppgifter idag och blev lite speciellt glad över en uppgift. Max man kunde få på den uppgiften  var 50p och jag lyckades få 45,5. Måste säga att jag är riktigt glad över det!! Känns som att man fått lite besked om hur det kommer att gå i den här kursen, känns verkligen möjligt att jag kan hålla samma standard som de andra!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0