What the fuck?!

Kom upp till denna härliga(?) överraskning idag...

SNÖ!!! Vad i helvete jag vill inte ha snö redan!!! Inte för att detta kommer ligga kvar men kändes ändå väldigt deprimerande.. Så den 29 Oktober snöade det för första gången, usch är alldeles för tidigt...

Annars så försöker jag undkomma min kära uppsats som jag måste ha ett första utkast klart till på måndag. Har skrivit 1 sida av de 2,5 som måste skrivas så har en del kvar att syssla med men vill inte. Man kan säga att detta ger mig sömnbrist, vilket är precis det jag håller på och skriver om. Sleep deprivation's effects on children and teenagers, riktigt intressant...eller inte... Vill bara smitta undan och göra något annat!!

Hoppas på att snö/regnet slutat till kvällen!! Kan det inte bara bli kväll nu?!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0