The talk...

Hade samtal med min professor idag och OM jag blev förvånad över vad hon sa!! Har faktiskt lite svårt att tro på det men hon sa åt mig att ta till mig det. Hon tyckte att det gick hur bra som helst för mig, till och med så att jag var en av de bästa i klassen(!) och hon gillar mitt skrivande. Fortsätter jag så här finns det möjlighet för ett A i kursen. Förstå att jag är förvånad!! Nog för att jag tyckt att det hittills har gått förvånansvärt bra men inte så bra... Ska verkligen kämpa på och försöka få så bra resultat som möjligt. Känns som att språket bara kan utvecklas mer!! Det där med talandet är väl en annan sak.... skriva är så mycket lättare!!

Är lite småbitter för att det är dåligt väder idag. Inte för att det har regnat så mycket som det skulle göra idag men kollar jag på nätet så kommer ovädret till kvällen... då det är dags för fotboll! Trots bitterheten över vädret är jag ändå sjukt laddad för kvällens match. Blir bara jag och Emma, eftersom Karolina måste jobba (gråter lite).. men vi får heja på extra mycket istället!!

ca 1,5 h jobb kvar innan det blir att sätta sig på metron mot DC! Får berätta hur allt gick senare ikväll efter matchen eller imorgon, beror lite på hur trött jag är :)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0