Smile!

This has been a really good day!!

J och jag tog en härlig promenad ut till lekparken idag, var riktigt skönt ute! Lite kyligt men otroligt skönt med sol!! Vi lekte och tränade lite på hans balans. Han behöver ju bli starkare i sin kropp så tänkte att balansträning är alltid bra för honom!!


Out walking!


At the playground!



Nu sover han och jag är inte alls trött för att sova. Känner inte riktigt för tv heller så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Imorgon bitti blir det upp för jobb mellan 7-9 och sedan får det blir en sväng till gymmet. Har ju vilat ett par dagar nu och känner mig mycket bättre idag så imorgon blir det tillbaks till allvaret igen, här ska tränas!!

Har typ helt missat att det var kanelbullens dag idag, insåg det när allas uppdateringar på facebook handlade om kanelbullar. Hade jag kommit på det tidigare så kunde jag ju ha handlat ingredienser och bakat egna. Aja får bli en annan gång helt enkelt, alt. nästa år!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0