slapparmorgon!!

Började med en liten slapparmorgon idag, tog det lugnt, åt frukost, kolla lite tv.. Faktiskt skönt för omväxling. Annars brukar jag ju fara iväg till gymmet på en gång. Men tog mig iväg till gymmet iaf, fast lite senare. Idag blev det rejält med träning, först trek i 50 min (ett konditionspass som de har på löparbandet) och sedan core & stretch i 50 min, måste jag ju ändå vara nöjd med. Är väldigt bra för att vara mig! Brukar annars nöja mig med en timme

Nu sitter jag typ och väntar på att familjen ska äta upp så att vi kan prata på skype! Passar på och äter lite marabou schweizernöt medan jag väntar, mums!!

J kommer med bussen om ca 1 timme och då blir det jobb resten av den här dagen, undra vad vi två ska hitta på idag! Måste fundera ut någon middag också om vi nu inte tar de rester som finns kvar i kylskåpet.. får se hur ambitiös jag orkar vara idag!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0